Тернопільський аеропорт облрада не віддасть у державну власність. Таку думку висловив голова обласної ради Михайло Миколенко як реакцію на постанову Міністерства транспорту і зв'язку про передачу 24 аеропортів України з комунальної у державну власність. Серед переліку цих летовищ є і тернопільське - Відповідно до законодавства, рішення про передачу майна з комунального у державне приймає спочатку орган самоврядування, а потім вже затверджують постанову, — зазначив пан Миколенко. — А зробили навпаки. Однак ми не маємо наміру перетворювати наш аеропорт знову на державний, бо переконані, що знайдемо інвестора, котрий зможе підняти його. За словами Михайла Миколенка, такий варіант дасть можливість не лише відновити роботу летовища, а й отримувати у казну гроші від його роботи. Наразі ж, як розповів директор ТОКПФ «Тернопільавіаавтотранс» Леонід Кожевніков, тернопільський аеропорт не здійснює ніяких рейсів. - Рахунки у нас арештовані, борг із зарплати зріс до 280 тис. гривень, — зазначив керівник летовища. — Але наші працівники вірять, що підприємству вдасться залучити вигідного інвестора. Власне, як розповіло джерело в облдержадміністрації, тернопільським летовищем зараз активно цікавиться інвестор із капіталами англійського походження. Ніяких рішень і домовленостей наразі немає, але вже вели попередні розмови про придбання аеропорту, зазначає джерело. Концепція Державної цільової програми розвитку аеропортів України до 2020 року, яку пропонує уряд, передбачає при передачі аеропортів у державну власність чіткий розподіл. Термінали, заправки і все, що стосується роботи з пасажирами та з перевезенням вантажів, буде передано на приватизацію, також для приватного будівництва, а злітно-посадкові смуги, безпека та управління потоками стане державним. При цьому на основі цієї концепції щодо кожного аеропорту приймуть програму розвитку. Держава виділить 2,5 млрд дол. на фінансування розвитку аеропортів, решта – будуть приватні кошти. Однак у документу вже є чимало критиків, зокрема голова Верховної Ради Арсеній Яценюк та замміністра транспорту і зв'язку Олександр Давидов. Вони переконані, що перебування аеропортів у комунальній власності не дає можливості координувати економічний розвиток летовищ, заважає якісному обслуговуванню зростаючих перевезень.
|